Re: Duron i Photoshop

Autor: Teo_ (teo_at_poland.com)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 18:38:40 MET

Użytkownik studio pepe <studio_at_pepe.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97qhs3$81t$1_at_druid.ceti.com.pl...
> Czy ktoś potrafi mi dokladnie wyjasnic, dlaczego Photoshop zle chodzi pod
> Duronem i czy faktycznie musi byc PIII? Moze sa jakies inne przyczyny.
> Rysowanie sciezki po kilku ruchach staje sie bardzo nieprzyjemne: dopiero
po
> chwili pojawia sie punkt, wszystko chodzi jak w gestej zupie.
> Duron 700, MS-6340, 384 MB RAM, Matrox G400 16 MB, Win 98 SE, Photoshop 5

zle zrobiles kupujac durona do grafiki. do dtp najlepiej urzywac T-birda
(athlona) ew. P3. PSP dziala tak mozolnie, bo duron ma malo cacheu, ktory w
dtp jest na wage zlota.

---
Teo