Re: Czy Athlon sie nadaje do obrobki cyfrowego VIEDO (DV)

Autor: Piotr Kowalski (elektron_at_inetia.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 18:39:20 MET

> Pewien gosc z firmy sprzedajacej karty DV powiedzial, zeby nie kupowac
> plyty na chipcecie VIA (czyli pod Athlona), bo zlacze PCI moze nie
> wyrobic transferu danych z/do kamery i np. gubic klatki albo dzwiek. Czy
> ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie. Ja osobiscie zastanawiam sie
> miedzy Athlon 850 a PIII 700, bo taki mam budzet a cena ta sama.

Używałem różnych kart, ale nie DV tylko analogowych.
Mimo to wydaje mi się ,że karta DV ma mniejsze wymagania.
Mniejsza o to -jak kupowałem MiroVideo DC10 to facet z HDP w Warszawie
twierdził
że na moim K62-300 będzie się wszystko rwało że lepszy Celeron300.
Byłem tam i zastałem gościa przy pracy w Lightwave 6 jak renderował scenkę
3D do materiału Video
na swoim Celeronie -sam w domu już bawiłem się na pożyczonej karcie Video i
od razu zauważyłem że u mnie jest szybciej. Więc nie kłócąc się za bardzo
nie zmieniłem procesora(bo zawsze miałem AMD od 486- teraz mam Durona). I
wszystko działa i będzie działać na AMD szybciej.
Konkrety- przeliczenie 10 przejść ścieżek video w UleadMediaStudioPro5 na
Duronie zajmuje 75% czasu PIII.