Re: Duron i Photoshop

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 22:35:53 MET

Hi,

studio pepe wrote:

> Czy ktoś potrafi mi dokladnie wyjasnic, dlaczego Photoshop zle chodzi pod
> Duronem i czy faktycznie musi byc PIII? Moze sa jakies inne przyczyny.

Nie chodzi źle ale chodzi wolniej niż na Pentium III. Przyczyna? Autorzy
Photoshopa zoptymalizowali program wyłącznie pod Pentium III i nie
stworzyli wersji zoptymalizowanej pod AMD, co oczywiście od razu przekreśla
szanse procesorów AMD na wyższą wydajność (najbardziej polecana jest
optymalizacja dla Pentium Pro, gdyż program tak zoptymalizowany działa
zazwyczaj z dużą prędkością zarówno na Intelach, jaki i na AMD).

> Rysowanie sciezki po kilku ruchach staje sie bardzo nieprzyjemne: dopiero po
> chwili pojawia sie punkt, wszystko chodzi jak w gestej zupie.

A to już tak nie powinno być. Pamięci na pewno jest dość?

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |