Re: 2 modemy

Autor: Teo_ (teo_at_poland.com)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 18:30:12 MET

Użytkownik Ziomu <ziomu_at_ziomu.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97qo45$ato$1_at_news.tpi.pl...
> Slyszalem, ze istnieje mozliwosc polaczenia dwoch modemow wewnetrznych,
aby
> zwiekszyc predkosc transferu. Nie wiem tylko, czy czasem mi sie to nie
> przysnilo ;) Chcialbym wiec dowiedziec sie, czy takowa mozliwosc istnieje.

obilo mi sie o uszy, ale 2 modemy = 2 linie = 2x wieksza oplata - wcale nie
musi byc 2x wiekszy transfer.
chyba istnial taki program co to dzielil plik na dwie czesci i sciagal go
rownoczesnie przez dwa modemy, ale moge sie mylic.

---
Teo