Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 18:54:46 MET

Hi!

Ireneusz Szuca <isz_at_irc.pl> napisales(as):

>Chodzi mi o fakt, że człowiek jest istotą omylną, może zrobić błąd
>podczas montażu radiatora

Mozna to sprawdzic naocznie :)

>Tylko w tym wątku odchodzimy od sedna, moje zdanie jest takie, że warto
>dopłacić do płyty głównej która ma czujnik temp. procesora,

Zalezy ile :)

>wsród płyt głównych wybierałem pomiędzy Asusem a MSI, to właśnie płyta
>ASUSa najlepiej spełniała moje oczekiwania. Nie chodzi mi o samą markę
>tej firmy, jednak należy docenić dbałość inżynierów o pewne szczegóły,
>jak np. kontrola temp., dodatkowy kabelek do USB. Dla niektórych to
>mogą być "bajery" a dla innych przydatne dodatki, warte swojej ceny.

Jesli bedziesz z tego korzytsala i niestraszna Ci doplata to tym
lepiej.. Ja bym sie na Twoim miejscu dowiedzial czy MSI na pewnoe nie
maja czujnikow.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor