Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 19:10:29 MET

MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

:>Tylko w tym wątku odchodzimy od sedna, moje zdanie jest takie, że warto
:>dopłacić do płyty głównej która ma czujnik temp. procesora,

: Zalezy ile :)

No własnie i chyba tu jest główna różnica zdań :)
Dla osoby, która dużo eksperymentuje ze swoim sprzętem, może ten czujnik nie
jest warty dopłaty, ale dla mnie, kiedy składam sprzęt tylko dla siebie raz
na rok/dwa lata, to sprawa wygląda inaczej.
Chce po prostu "spać spokojnie" :)

: Jesli bedziesz z tego korzytsala i niestraszna Ci doplata to tym
: lepiej.. Ja bym sie na Twoim miejscu dowiedzial czy MSI na pewnoe nie
: maja czujnikow.

Ok, sprawdzę jak będę miał okazję.

Pozdrawiam,

isz