Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 18:40:55 MET

MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

: Tak... ciekawi mnie to "obsuniecie sie radiatora". Jak ty to sobie
: wyobrazasz ?

Ciekawe pytanie ;)
Chodzi mi o fakt, że człowiek jest istotą omylną, może zrobić błąd
podczas montażu radiatora a przy procach AMD na błędy nie można sobie
pozwolić, szczególnie na płytach głównych które nie mają odpowiednich
czujników temperatury.
Tylko w tym wątku odchodzimy od sedna, moje zdanie jest takie, że warto
dopłacić do płyty głównej która ma czujnik temp. procesora, a że akurat
wsród płyt głównych wybierałem pomiędzy Asusem a MSI, to właśnie płyta
ASUSa najlepiej spełniała moje oczekiwania. Nie chodzi mi o samą markę
tej firmy, jednak należy docenić dbałość inżynierów o pewne szczegóły,
jak np. kontrola temp., dodatkowy kabelek do USB. Dla niektórych to
mogą być "bajery" a dla innych przydatne dodatki, warte swojej ceny.

isz