Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 18:51:08 MET

"Ireneusz Szuca" <isz_at_irc.pl> wrote in message

> Ciekawe pytanie ;)
> Chodzi mi o fakt, że człowiek jest istotą omylną, może zrobić błąd
> podczas montażu radiatora a przy procach AMD na błędy nie można sobie
> pozwolić, szczególnie na płytach głównych które nie mają odpowiednich
> czujników temperatury.

na intela tyz nie
odpalenie procka bez radiatora moze byc jego ostatnim odpaleniem
gdyz procesor bardzo szybko sie nagrzewa
a jesli chodzi o "obsuniecie sie radiatora" to jest to raczej malo
prawdopodobne
i raczej zawiodlo by w tym przypadku mocowanie a nie czynnik ludzki

ja tez bym byl za asusem ;-)

Krzysiek