Re: Samsung 755DF - polityka Samsunga

Autor: Marc (marcan_at_kki.net.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 14:47:15 MET


Możesz pobawic się w rękojmie ( Kodeks cywilny)
i to ze sprzedawcą a nie z servisem Samsunga
pogadajcie z Federacja Konsumentów i jakims prawnikiem
czy sprawa jest do wygrania w sadzie
Powodzenia
MARC

Użytkownik "wierzba" <wierzba_at_visionsoft.com.pl> napisał w wiadomości
news:3a9f8385_at_news.vogel.pl...
> Kupiliśmy monitor SAMSUNG 755DF i po uruchomieniu okazało się, że nie ma
> jednego piksla na masce (po prostu nie świeci jeden piksel). Chcieliśmy
> reklamować go u sprzedawcy (NKK w Krakowie) ale on umył ręce i powiedział,
> że takimi sprawami zajmuje się wyłącznie serwis "SRAMSUNGA". Oddaliśmy
zatem
> monitor do serwisu, a tam powiedziano nam, że wszystko jest w normie i
> produkt jest pełnowartościowy. Podejrzewam, że goście wypuścili całą
partię
> badziewnego sprzętu i teraz się wypinają na klientów.
> Czy ktoś może miał podobny problem i czy udało się go jakoś rozwiązać ?
>
> Pozdrawiam
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:26 MET DST