Re: VIA i LAN - problem polaczenia

Autor: Legiec (adl_at_empolis.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 14:44:45 MET

_Imo wrote:

> Z pytaniem do fachowcow od sieci:
> Czy chipy Via maja jakis wplyw na polaczenie komputerow ?
> Komputry nie lacza sie - wykluczam uszkodzenie i niezgodnosc kart - oraz
> kabel - (skretka)
> wszystko bylo sprawdzane na innej parze kompow. Natomiad w parze z VIA
> byly sprawdzane inne
> pary kart sieciowych ktore rowniez nie dzialaly.

Ja mam chyba podobny problem. Płyta z chipsetem VIA VT8363. Sieć działa
prawidłowo dopóki nie zacznę muzyczki MP3 słuchać - wtedy Win98 przestaje
widzieć sieć, nie od razu, po pewnym czasie ale zawsze się tak kończy.
Jedynym ratunkiem jest reboot. Proszę, jak ktoś wie o co chodzi to niech nam
odpowie, to wkurzające że nie można mieć jednocześnie sieci i dźwięku ...

Adam