Re: Samsung 755DF - polityka Samsunga

Autor: korkodyl (michalek_at_space.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 00:40:18 MET


> > Kupiliśmy monitor SAMSUNG 755DF i po uruchomieniu okazało się, że nie ma
> > jednego piksla na masce (po prostu nie świeci jeden piksel). Chcieliśmy
> > reklamować go u sprzedawcy (NKK w Krakowie) ale on umył ręce i
powiedział,
> > że takimi sprawami zajmuje się wyłącznie serwis "SRAMSUNGA". Oddaliśmy
> zatem
> > monitor do serwisu, a tam powiedziano nam, że wszystko jest w normie i
> > produkt jest pełnowartościowy. Podejrzewam, że goście wypuścili całą
> partię
> > badziewnego sprzętu i teraz się wypinają na klientów.
> > Czy ktoś może miał podobny problem i czy udało się go jakoś rozwiązać ?

W serwisie SONY jest nie lepiej !!!
Dolna krawedz wygieta lukowato do gory o ponad 2mm
Wszystko jest wykszywione !!!!
A oni ze "w normie" !!
Skandal

--
korkodyl
korkodyl_at_skrzynka.pl
GG#:682293


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:35 MET DST