Samsung 755DF - polityka Samsunga

Autor: wierzba (wierzba_at_visionsoft.com.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 12:28:57 MET


Kupiliśmy monitor SAMSUNG 755DF i po uruchomieniu okazało się, że nie ma
jednego piksla na masce (po prostu nie świeci jeden piksel). Chcieliśmy
reklamować go u sprzedawcy (NKK w Krakowie) ale on umył ręce i powiedział,
że takimi sprawami zajmuje się wyłącznie serwis "SRAMSUNGA". Oddaliśmy zatem
monitor do serwisu, a tam powiedziano nam, że wszystko jest w normie i
produkt jest pełnowartościowy. Podejrzewam, że goście wypuścili całą partię
badziewnego sprzętu i teraz się wypinają na klientów.
Czy ktoś może miał podobny problem i czy udało się go jakoś rozwiązać ?

Pozdrawiam



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:21 MET DST