Re: Samsung 755DF - polityka Samsunga

Autor: PLR (plr_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 01:35:10 MET


On Fri, 2 Mar 2001 12:28:57 +0100, "wierzba"
<wierzba_at_visionsoft.com.pl> wrote:

>Kupiliśmy monitor SAMSUNG 755DF i po uruchomieniu okazało się, że nie ma
>jednego piksla na masce (po prostu nie świeci jeden piksel). Chcieliśmy
>reklamować go u sprzedawcy (NKK w Krakowie) ale on umył ręce i powiedział,
>że takimi sprawami zajmuje się wyłącznie serwis "SRAMSUNGA". Oddaliśmy zatem
>monitor do serwisu, a tam powiedziano nam, że wszystko jest w normie i
>produkt jest pełnowartościowy. Podejrzewam, że goście wypuścili całą partię
>badziewnego sprzętu i teraz się wypinają na klientów.
>Czy ktoś może miał podobny problem i czy udało się go jakoś rozwiązać ?
>
>Pozdrawiam
>
>

Nic nie zdzialacie. 2 lata temu probowalismy wymienic w bodajze
california computers viewsonica i tez nas zbyli.

pozdrawiam
PILAR



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:36 MET DST