Re: Samsung 755DF - polityka Samsunga

Autor: Janko Wiśniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 17:48:37 MET


Użytkownik "wierzba" <wierzba_at_visionsoft.com.pl> napisał w wiadomości
news:3a9f8385_at_news.vogel.pl...
> Kupiliśmy monitor SAMSUNG 755DF i po uruchomieniu okazało się, że nie ma
> jednego piksla na masce (po prostu nie świeci jeden piksel). Chcieliśmy
> reklamować go u sprzedawcy (NKK w Krakowie) ale on umył ręce i powiedział,
> że takimi sprawami zajmuje się wyłącznie serwis "SRAMSUNGA". Oddaliśmy
zatem
> monitor do serwisu, a tam powiedziano nam, że wszystko jest w normie i
> produkt jest pełnowartościowy. Podejrzewam, że goście wypuścili całą
partię
> badziewnego sprzętu i teraz się wypinają na klientów.
> Czy ktoś może miał podobny problem i czy udało się go jakoś rozwiązać ?
>
> Pozdrawiam
Proponuję jeszcze raz ten sam (albo inny serwis) SAMSUNGA. Nastepnie domagac
sie na pismie oswiadczenia co zrobili (czego nie). Jezeli to nie pomoze to
pozostaja dwie mozliwosci: centralny serwis Samsunga w Warszawie lub
dzialania na podstawie rekojmi. Sprzet nie jest sprawny!!! 755DF to nie
monitor TFT tylko CRT!!! Jeden wypalony piksel to jest podstawa do
niezadowolenia i niech Ci pokaza na karcie gwarancyjnej gdzie jest napisane
inaczej! Wymienialem juz w serwisach roznych wiele monitorw z wypalonym
jednym pikselem i zawsze bez problemu. A ze sprzedawca sie na ciebie wypial
to juz twoja sprawa - na drugi raz wybierz firme gdzie sie zalatwia takie
sprawy od reki. Nigdy bym tak nie zalatwil klienta. A Samsungow 755DF
sprzedalismy baardzo duzo i jest to dobry monitor i NIGDY nie mielismy
problemu z ich seriwsem.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:37:30 MET DST