Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 09:50:37 MET

MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote:

: Taniej wyjdzie cos z koncentratorem, a kabel i sledzia to ci moge za
: pifo oddac :)

No bardziej mi chodziło o monitorowanie temp. proca.

:>Zastanawiałem się na tym modelem (z RAID), ale ASUS to jednak ASUS.

: Taa... to ejst wasz podstawowy blad zaslepieni nazwami ludzie :)

Ja do tego podchodzę inaczej, zaoszczędzę 200-300 zł na płycie głównej, a
potem coś stanie się z radiatorem/wentylatorem i mam Athlona 1 GHz w plecy,
czyli to może być tylko pozorna oszczędność.

: Przeciez mozesz dac na jeden kanal dyski a na drugi CDki...

Jeden dysk pracuje tylko w ATA66, wiec w sumie cały kontroler też w tym
trybie będzie musiał pracować z oboma dyskami. Zresztą jak ostatecznie
je podłącze to po testach się okaże. IDE VIA tak źle działa, że odradzasz tam
podłączanie czegokolwiek ?

:>Enlight - o tych wiem, że dobre, ale nie udało mi się znaleźć obudowy z 300W
:>zasilaczem.

: Marudzisz :)

W sensie, że jednak są takie obudowy czy że mi 300W niepotrzebne ? :)

: Heh... sam mam 8/4/32 i mi wystarcza... teraz i tak bym wolal Teaca bo
: tanszy a nie mniej niezawodny.. a Pleksiaka conajmniej 12/10/32 - one
: maja bernprufa..

Dzięki, przyjrze się.

isz