Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 20:11:38 MET

Hi!

Ireneusz Szuca <isz_at_irc.pl> napisales(as):

>Aby każde urządzenie działało na osobnym kanale, poza tym VIA niezbyt dobrze
>pod Linuxem działa a Promise tak.

Turbo tez ma Promisia :)

>MSI K7T Turbo nie ma czujników temp. procesora, w wcześniejszych modelach
>czytałem o kłopotach z zmniejszaniem mnożnika, nie wiem jak ten, nie daja
>kabelka dla dwóch dodatkowych USB (to może mi się przydać)

Taniej wyjdzie cos z koncentratorem, a kabel i sledzia to ci moge za
pifo oddac :)

>no i gadającą
>płyta główna mi niepotrzebna (podobno nie można tego wyłączyć!) ;)

To kup wersje bez gadania :)

>Zastanawiałem się na tym modelem (z RAID), ale ASUS to jednak ASUS.

Taa... to ejst wasz podstawowy blad zaslepieni nazwami ludzie :)

>No własnie obawiam się spadku wydajności, czy dyski nie będą spowalniać
>do najwolniejszego urządzenia ?

Przeciez mozesz dac na jeden kanal dyski a na drugi CDki...

>Enlight - o tych wiem, że dobre, ale nie udało mi się znaleźć obudowy z 300W
>zasilaczem.

Marudzisz :)

>Zobacz test na http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/Ricoh7125/1.shtml

A chyba ze Ricoh, zdaje sie ze daja 2 lata gwarancji :)

>Jaki model Plextor'a byś polecił (złącze IDE, obsługa DAO-RAW z
>subkanałami, BurnProof/JustLink) ?

Heh... sam mam 8/4/32 i mi wystarcza... teraz i tak bym wolal Teaca bo
tanszy a nie mniej niezawodny.. a Pleksiaka conajmniej 12/10/32 - one
maja bernprufa..

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor