Re: Zestaw pod Athlon 1GHz

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 11:40:49 MET

Hi!

Ireneusz Szuca <isz_at_irc.pl> napisales(as):

>No bardziej mi chodziło o monitorowanie temp. proca.

Jesli sie nie myle to MSI ma termometr pod procem.

>Ja do tego podchodzę inaczej, zaoszczędzę 200-300 zł na płycie głównej, a
>potem coś stanie się z radiatorem/wentylatorem i mam Athlona 1 GHz w plecy,
>czyli to może być tylko pozorna oszczędność.

Dupa jasiu. Jk Ci sie cos stanie z wentylatorem to bedziesz mial
zwieche.. do zjarania proca jeszcze daleko.

>Jeden dysk pracuje tylko w ATA66, wiec w sumie cały kontroler też w tym
>trybie będzie musiał pracować z oboma dyskami.

I co z tego ? I tak zaden nie przekrocyzl fizycznych mozliwosci
ATA66... moga spokojnie dzialac na jednym kanale.

>Zresztą jak ostatecznie
>je podłącze to po testach się okaże. IDE VIA tak źle działa, że odradzasz tam
>podłączanie czegokolwiek ?

Powiem tak - jesli mam mozliwosci korzystania z Promisia - wole z
niego skorzystac.... ostatnio na VIA nie chciala mi dzialac
nagrywarka, poza tym clay zcas pod win2k sa badziewne stery...

>W sensie, że jednak są takie obudowy czy że mi 300W niepotrzebne ? :)

250W from Enlajt przebije 300W noname :) To raz. Dwa ze sa obudowy
Enlight 300W.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor