RE: CD LGx52 a zwisy Win98 i Win2k

Autor: Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl
Data: Fri 02 Mar 2001 - 09:50:34 MET

Postaw system od nowa ale na Win Me -> wtedy bedzie potrzebny tylko Via AGP
i nic wiecej , wszystko jest w systemie !!!
Ja mam Win ME i bez reinstalacji zmienilem plyte z BX intel na Kt133a. Dwa
restarty i wszystko dziala zero konfliktow -> moim zdaniem Win Me dzila duzo
lepiej na platformie Via+Durom/Athlon niz na intelach.