Re: CD LGx52 a zwisy Win98 i Win2k

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 02:28:40 MET

> [...]
> Z wlaczonym DMA kopiowanie rozpoczyna sie zawsze prawidlowo. Zwisy sa
czasem
> na ok 20% a czasem na 90% kopiowanego dysku.
>
> Ja dzis to samo sprawdzalem u siebie. Nie mam CD-ROM LGx52, ale mam
> DVD LG 12x/40x. Do tej pory mialem wylaczone DMA z zalozenia (bo nie
dzialala
> nagrywarka podlaczona do tego samego kabla). Dzis wlaczylem DMA, aby
> przetestowac, jak to jest.
> I wiecie co? Tez sie wiesza. Mysz stanela jak wryta, a na gorze ekranu
> pojawily mi sie krotkie, pionowe, zielone kreski.

to masz niezle kwiatki. u mnie dma pracuje bezproblemowo (z cd lg48x i cdrw
plextor8/4/32)
bez wlaczonego dma cdrom dziala jak zolw (i mocno obciaza system), a
nagrywarka zabiera sobie 30% czasu porocesora. jak wlacze dma to obciazenie
nie przekracza 3% w obu przypadkach...
plyte tez mam abit'a ale na intelu.
sprawdzalem u kuzna na solteku+duron+cdlg52x i dma dziala ok (pod win98se)