Re: CD LGx52 a zwisy Win98 i Win2k

Autor: Piotrek (pklawitter_at_lucent.com)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 09:22:33 MET

--------------ACBC627F8A6520A4517AB452

To jeszcze raz ja.

Po przeczytaniu dotychczasowych poczt doszedlem do wniosku, ze problem musi byc
powodowany
przez plyte glowna (Abit KT7A). Moga byc 3 przyczyny, ktore zamierzam sprawdzic:

- software - drivery VIA 4 in 1
- software 2 - BIOS do plyty
- hardware - kontorler IDE na plycie, czyli 'ten typ juz tak ma'.

Wymyslilem, ze postawie system od nowa na golym dysku i bez instalowania
jakichkolwiek driverow (w tym do VIA)
sprawdze, czy dziala DMA czy nie.

A moze ktos ma identyczna konfiguracje plyta-CD, czyli Abit KT7A i LGx52 ? Z
wlaczonym DMA?

Dzieki,

P.

Daro wrote:

> udaje
> czasem

> dzialala
> >
> to masz niezle kwiatki. u mnie dma pracuje bezproblemowo (z cd lg48x i cdrw
> plextor8/4/32)
> bez wlaczonego dma cdrom dziala jak zolw (i mocno obciaza system), a
> nagrywarka zabiera sobie 30% czasu porocesora. jak wlacze dma to obciazenie
> nie przekracza 3% w obu przypadkach...
> plyte tez mam abit'a ale na intelu.
> sprawdzalem u kuzna na solteku+duron+cdlg52x i dma dziala ok (pod win98se)

> kolega,

> [...]

begin:vcard
n:Klawitter;Piotr
tel;fax:+48 52 349 2222
tel;work:+48 52 349 1760
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www-pd.pl.lucent.com/~pklawit
org:Lucent Technologies Poland S.A.
adr:;;ul. Pilicka 6;Bydgoszcz;;85-776;Poland
version:2.1
email;internet:pklawitter_at_lucent.com
title:Customer Technical Support Engineer
x-mozilla-cpt:;13136
fn:Klawitter, Piotr
end:vcard

--------------ACBC627F8A6520A4517AB452--