Re: CD LGx52 a zwisy Win98 i Win2k

Autor: Piotr Klawitter (pklawitter_at_lucent.com)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 19:36:13 MET

To nie jest tak, ze LGx52 nie obsluguje DMA.
W pierwszym mailu juz pisalem, ze z wlaczonym DMA kopiowanie czasem sie udaje
i wtedy trwa polowe krocej niz przy wylaczonym DMA.
Z wlaczonym DMA kopiowanie rozpoczyna sie zawsze prawidlowo. Zwisy sa czasem
na ok 20% a czasem na 90% kopiowanego dysku.

Ja dzis to samo sprawdzalem u siebie. Nie mam CD-ROM LGx52, ale mam
DVD LG 12x/40x. Do tej pory mialem wylaczone DMA z zalozenia (bo nie dzialala
nagrywarka podlaczona do tego samego kabla). Dzis wlaczylem DMA, aby
przetestowac, jak to jest.
I wiecie co? Tez sie wiesza. Mysz stanela jak wryta, a na gorze ekranu
pojawily mi sie krotkie, pionowe, zielone kreski.

Mam taka sama plyte (Abit KT7) i troche wolniejszego procka niz moj kolega,
a efekty identyczne.
Dodam, ze ja nie wkladalem kabla do DVD do gory nogami, wiec element
zniszczenia napedu/kontrolera z zalozenia odrzucam.

I co wy na to?