duron i plyta

Autor: gibon (gibek_at_wroclaw.top.pl)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 02:32:03 MET

mam plyte msi k7t pro2 i durona 650 z zamalowanymi
mostkami L1, kumpel ma dokladnie taka sama konfiguracje
(tzn. plyta i proc - nawet w tej samej firmie kupione)
robilem tez update biosu (aktualnie mam najnowszy ze strony
msi - dla "overclockerow")
problem jest taki, ze u mnie po zmianie mnoznika w biosie
komp nie startuje :( a u kumpla z moim procem jest wszystko
tak jak byc powinno... po przelozeniu jego proca do mojej
plyty - znow zwis przy starcie :( zeby wystartowal musze
wylaczyc i ponownie wlaczyc zasilanie
czy to cos z plyta? ma ktos jakis pomysl?
spotkal sie w ogole ktos z was z czyms takim?
nie wiem czy mi w sklepie uznaja taka wade plyty... pewnie
beda tlumaczyc, ze sie proc nie chce podkrecac... a sprawdzilem
doswiadczalnie, ze smiga na 850 MHz bez podnoszenia napiecia

gib