Re: "Zabezpieczenie" W95 przed dziećmi i im podobnymi

Autor: Boguslaw Szostak (bosz_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 11:54:17 MET

"Kajetan" <kajetan_at_chrobot.krakow.pl> wrote in message

> IMHO przesadzasz.

Troszke przesadzam.
Zablokowac dostep mozna malemu dziecku, lecz nie kilkunastolatkowi.
Owszem, mozna w biosie zablokowac zmiany konfiguracji, lecz sa granice
przesady.
W koncu dzieciak sie wkurzy i pojdzie do kolegi, ktorego rodzice nie
"swiruja"
(tak przy okazji - mam 47 lat i odchowane dzieci, wiec nie pisze z "pozycji
malolata")

Boguslaw