Odp: "Zabezpieczenie" W95 przed dziećmi i im podobnymi

Autor: Kajetan (kajetan_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 15:50:32 MET

> Troszke przesadzam.
> Zablokowac dostep mozna malemu dziecku, lecz nie kilkunastolatkowi.

Zaraz, przeciez mowa jest o 10 letnim chlopcu. Bez przesady, on nie bedzie
umial
obsluzyc regedita czy innych tego typu narzedzi, nie zlamie hasla biosu itd.

> Owszem, mozna w biosie zablokowac zmiany konfiguracji, lecz sa granice
> przesady.

W win9x nie ma idealnego zabezpieczenia. Jakbys sie nie staral nie
zabezpieczysz go dobrze.

> W koncu dzieciak sie wkurzy i pojdzie do kolegi, ktorego rodzice nie
> "swiruja"

No to na to rodzice juz chyba nie moga nic poradzic pozatym zeby po prostu z
dzieckiem
rozmawiali.

> (tak przy okazji - mam 47 lat i odchowane dzieci, wiec nie pisze z
"pozycji
> malolata")

A ja sam nie wiem z jakiej pisze.