Re: "Zabezpieczenie" W95 przed dziećmi i im podobnymi

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 01 Mar 2001 - 13:59:33 MET

> Jak uniemożliwić pod W95 uruchamianie niepożądanych programów z CD czy
> dyskietki, instalowanie gier, usuwanie fontów itp.
przy systemie W95 i W98 najlepiej wyjąć twardziela lub coś podobnego.
> Zabezpieczenie ma być skuteczne przed dziesięciolatkiem i jemu podobnymi
> użytkownikami.
> A może dało by się wyłączyć przeglądanie dysków w Moim Komputerze czy
> Exploratora?
> Aha, komputer nie ma podłączenie do Internetu, ani nawet podłączonego modemu
>
> Co radzicie?
>
> P.s.
> Wiem, że jak zabezpieczanie, to nie W95, ale nie wymagam cudów ani nie
> [...]
Nie wiem czy program Windows (tu chyba 98) Configuration jest także dla W95 ale
w Win98 działa.
ma szereg różniastych funkcji
ukrywanie katalogow - nie mylić z brakiem do nich dostępu poprosu tylko ich
niewidać a jak ktoś się zna to sobie poradzi z tym
i wiele tego typu - dla mnie jest otrochę śmieszny programik ale jek ma on być
używany w stosunku do dzieci to może wystarczyć.
jest wiele takich programow ale po angielsku i często bardzo rozbudowane
adadur