Re: boot sektor

Autor: toudikk (toudikk_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 12:12:47 MET

Nie wiem czy dobrze zrozumuialem pytanie, ale do przeniesienia danych z
jednego dysku na drugi bez instalacji uzywam programu ghost kopiuje on
dyski, partycje sam uwzglenia rozna wielkosc dyskow tak ze nawet nie trzeba
zakladac partycji aby skopiowac (sklonowac) dysk.

--
toudikk
Nie miala baba klopotu kupila sobie komputer
     |     2toudik2_at_polbox.com      (o  o)
Użytkownik P!TT2k <pitt2k_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97l9qe$sqb$1_at_news.tpi.pl...