Re: Dysk działa ale NIE

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 06:48:40 MET

Stanislaw Chmielarz wrote:

> Wlasnie o to mi chodzi. Jak pisalem wyzej kladlem dysk na stol
> magnetyczny i nie udawalo mi sie go przemagnesowac zeby sie uszkodzil.
> Szukam metody na takie kasowanie dyskow ze wzgledu na ustawe o
> ochronie danych osobowych.

Potrzeba Ci softu, ktory bedzie wielokrotnie nadpisywal miejsce po
danych rozmaitymi wzorkami. Jest tego troche, ale mnie nigdy to nie
interesowalo.

Z nosnikami magnetycznymi to jest jakas dziwnosc; mi sie kiedys
skasowaly z niewiadomych powodow dwa pudelka dyskietek (z wyjatkiem
dwoch sztuk). Jak po sformatowaniu probowalem je traktowac dostepnymi mi
polami magnetycznymi (nieduze magnesy z zabawek, dyskietke na monitor i
degauss , nie mialem niestety magnesu z HDD) to nic ich nie ruszalo.

Pozdrowka

--
	Artur Gawryszczak