Re: Dysk działa ale NIE

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 10:18:12 MET

Artur Gawryszczak napisał(a):

> [...]

He He mam metodę na 100 % skuteczną tylko boję się czy twardziel to
wytrzyma.
Trzeba umieści dysk w polu działania aparatu do badania rezonansem
magnetycznym.
Ma tak zajebiste pole magnetyczne (przez ok 40 min -tyle trwa badanie), że
na bank dane trafi szlag
tylko jak mówiłem nie wiem czy przyadkiem nie wyleci w powietrze. Wiem, że
np nie wolno badać pacjentów z elektronicznymi rozrusznikami serca a i
zegrek też należ zdjąć.
MACIEK