Re: Dysk działa ale NIE

Autor: Stanislaw Chmielarz (stach_at_uniprojekt.com)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 20:45:22 MET

On Mon, 29 Jan 2001 21:11:43 +0100,
El presidente <postmajster_at_interia.pl> wrote:

>Tak, ale takie kasowanie niszczy zapis magnetyczny na nośniku
>nieodwracalnie - dysk idzie po tym do śmieci.

Wlasnie o to mi chodzi. Jak pisalem wyzej kladlem dysk na stol
magnetyczny i nie udawalo mi sie go przemagnesowac zeby sie uszkodzil.
Szukam metody na takie kasowanie dyskow ze wzgledu na ustawe o
ochronie danych osobowych.

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com