Re: V4 4500 vs. GF 2MX

Autor: Megatron (megatron_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 22:05:30 MET

Użytkownik Kris <kris_at_pc.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94vh1g$boh$3_at_news.tpi.pl...
> Cześć,

> W 3D 3dfx zostaje wręcz zdeklasowany przez MX'a. Sorry. Wydajność
> pojedynczego VSA-100 jest zbyt mała aby mógł konkurować ...

Nie jest jednak jeszcze taka zla zeby zupelnie dyskfalfikowala karte.
Nie muszisz tez przepraszac. Naprawde. :-)

> W 2D zależy od modelu MX'a. Generalnie na V4 ciut lepiej ...

Duzo lepiej. Zwlaszcza 1600x1200x85Hz lub w wiekszej.

> MX. Zdecydowanie. Co ważniejsze 3dfx w zasadzie przestał istnieć więc
> pakować się w niego jest nieco ryzykowne. Oczywiście mówię już nawet o
> modelu V5 5500 bo niedługo pewnie osiągnie cenę niższą od MX'a ...

A dla czego to pakowanie sie w V5 mialoby niby byc ryzykowne, jesli za
mniej niz za 500zl? Kara Boska spadnie czy moze piorun z nieba strzeli? :-)
Wiesz mysle ze V5 za tyle samo co mx to swietna propozycja. Lepsza
wydajnosc w 32bitach, lepsza jakosc, o niebo lepszy FSAA.

Pozdrawiam