Re: V4 4500 vs. GF 2MX

Autor: Megatron (megatron_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 22:05:50 MET

Użytkownik Kris <kris_at_pc.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94vjnl$hpj$1_at_news.tpi.pl...
> Cześć,

> Zupełnie nieźle !
> BTW: podkręcony MX 65 fps ...

Kiepsko, widzialem lepsze wyniki. Widzialem takze lepsze
rezultaty z V4 niz moje. Zreszta jak tak bardzo chcesz...
V4_at_200Mhz 49fps, co prawda pada po kila minutach,
widac chlodzenie nie wystarczajace. Moze zamontuje
lepszy radiator jak znajde chwile czasu. Raptem mx
jest szybsze o 30%. I to tylko w q3, w wiekszosci
gier roznica jest mniejsza.

> OK ale po prawdzie do 2D brałbym zupełnie inne karty :-)

Ja wiem ze na pewno nie bralbym do tego gf. Mow co chcesz
ale bylem zszokowany jak ostry obraz daje v4 w 1600x1200x85hz.
A inne karty to pewnie masz na mysli Matrox-a, drogie jak
diabli i powolne. Czy aby tez napewno tak duzo lepsze?

> Wolę MX. Zdecydowanie. Oczywiście OpenGL + S3TC i tekstury z drugiej
płytki

Domyslnie w Glide jest wlaczone cos takiego jak detail texturing. Zreszta
ostatnia wersja d3d ma obsluge kompresji. Widzialem takze jak Unreal
chodzil na mx kolegi - nic dziwnego ze dostal baty. Wszystko bylo u
niego plynne do czasu pojawienia sie wiekszej akcji. Wtedy padaczka.

> Raczysz żartować :-)))

Q3 na maks 800x600x16+FSAA 50fps.
Plynnie i ladnie. W sam raz do lan party na ktore moge zabierac tylko
15-stke. I w odroznieniu od "fsaa" na gf 2x na V4 daje wygladzanie sceny
zarowno w pionie jak i w poziomie. I zero problemow musze dodac.
Chce tez wspomniec o Colinie2, NFS, Rally 2000 wszystko szybko
i plynnie i slicznie. Przypominam sobie tez bardzo dobrze jak to co
niektorzy, nie tak zupelnie dawno, nad niebiosa wychwalali 32bity na
tnt1, mowiac nawet ze zwykle 640x480x32 przy 30fps im wystarczy.
Teraz gdy fsaa daje bez porownanie lepsze skok jakosciowy ludzie
mowie ze bez 60fps i wyzszej rozdzielczosci to oni do monitora
nie zasiada. Oczywiscie ze mam tu na mysli 3dfx FSAA, gdyz poki
co inne implementacje sa takie sobie.

Pozdrawiam