Re: V4 4500 vs. GF 2MX

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 01:02:49 MET

Cześć,

> Nie jest jednak jeszcze taka zla zeby zupelnie dyskfalfikowala karte.

Nigdy wydajność nie dyskwalifikuje karty. Wszystko opiera się na cenie jaką
za nią musisz zapłacić ...

> Duzo lepiej. Zwlaszcza 1600x1200x85Hz lub w wiekszej.

Zależy od karty. Z jaką porównywałeś?

BTW: jakbym miał taki monitor który umożliwia mi ergonomiczną pracę w
1600x1200x32 (20-21") to na pewno nie wrzuciłbym do niego MX'a ani ...
3dfx'a ... :-)

> A dla czego to pakowanie sie w V5 mialoby niby byc ryzykowne, jesli za
> mniej niz za 500zl? Kara Boska spadnie czy moze piorun z nieba strzeli?
:-)

Nic podobnego. Piszę o V5 bo wydajność V4 jest dla mnie osobiście
zdecydowanie za niska. Ryzykować możliwym brakiem supportu dla wydajności V4
nie chcę. Proste?

> Wiesz mysle ze V5 za tyle samo co mx to swietna propozycja. Lepsza
wydajnosc w 32bitach,

Jak się pojawią w sklepach w cenie MX'a (500 zł) i wyklaruje sytuacja to
będzie można zacząć rozmowę. Na razie można kupić za 450 zł np. GeForce256
DDR który w kwestii cena/szybkość zdecydowanie lepiej wypada od V5.

> lepsza jakosc,

Ciekawy parametr :-)))

> o niebo lepszy FSAA.

Nie rozśmieszaj mnie ... :-)

BTW: Jaką masz kartę graficzną? Żeby przypadkiem ktoś mnie nie posądzał o
stronniczość ja nie mam GeForca :-)))

> Pozdrawiam

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."