Re: V4 4500 vs. GF 2MX

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 22:40:50 MET

Cześć,

> Jak wypada ich porownanie na tle wydajnosci i jakosci obrazu w 2D i 3D ?

W 3D 3dfx zostaje wręcz zdeklasowany przez MX'a. Sorry. Wydajność
pojedynczego VSA-100 jest zbyt mała aby mógł konkurować ...
W 2D zależy od modelu MX'a. Generalnie na V4 ciut lepiej ...

> Widzialem ze na gieldzie ich ceny sa podobne. Na razie nie wiem na ktora
> sie zdecydowac. Bylbym wdzieczny za opinie o tych kartach.

MX. Zdecydowanie. Co ważniejsze 3dfx w zasadzie przestał istnieć więc
pakować się w niego jest nieco ryzykowne. Oczywiście mówię już nawet o
modelu V5 5500 bo niedługo pewnie osiągnie cenę niższą od MX'a ...

> Pozdrawiam

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."