Re: Dysk działa ale NIE

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 21:59:43 MET

On Mon, 29 Jan 01 21:45:22 +0200, "Stanislaw Chmielarz"
<stach_at_por.uniprojekt.com> wrote:

>Wlasnie o to mi chodzi. Jak pisalem wyzej kladlem dysk na stol
>magnetyczny i nie udawalo mi sie go przemagnesowac zeby sie uszkodzil.
>Szukam metody na takie kasowanie dyskow ze wzgledu na ustawe o
>ochronie danych osobowych.

Prawdopodobnie było zbyt małe pole magnetyczne. Można uszkodzić dysk
(zamazać nieodwracalnie dane) bardzo silnym magnesem stałym (mam takie
magnesy wyjęte ze starych dysków atapi). Nie jestem pewien, czy jest
to w 100% pewne rozwiązanie. Piszę na priv, bo nie chcę aby ten sposób
był zbyt szeroko rozpropagowany (są ludzie, którzy mogą tego użyć w
niecnych celach).

-TJ.

--
Łódko, pozwól żyć!