Re: Dysk działa ale NIE

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:54:37 MET

On Mon, 29 Jan 2001, El presidente wrote:

>+ On Mon, 29 Jan 01 21:45:22 +0200, "Stanislaw Chmielarz"
[...]
>+ Prawdopodobnie było zbyt małe pole magnetyczne. Można uszkodzić dysk
>+ (zamazać nieodwracalnie dane) bardzo silnym magnesem stałym (mam takie
[...]
>+ Piszę na priv,

 Coś szczególny ten priv, cała lista pecet plus grupa pecet -;)

>+ bo nie chcę aby ten sposób był zbyt szeroko rozpropagowany (są ludzie,
>+ którzy mogą tego użyć w niecnych celach).

 Przyznaję, że posty "jak zniszczyć XXX bo mi się gwarancja kończy"
też trzęsą mną :>, ale akurat po czymś takim - to coś namagnesowanego
w dysku chyba się ostoi :) (i pozwoli znaleźć przyczynę "padu").

 GS

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.