Re: ABIT BP i nowy Celeron

Autor: Stanislaw Chmielarz (stach_at_uniprojekt.com)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 20:55:11 MET

On Mon, 29 Jan 2001 19:26:56 +0100,
Teo <teo_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Mam plyte jak wtemacie PPGA. Chcialbym wymienic procesor na 700 MHz i FCPGA,
>czy dolozenie podstawki wystarczy? Bios ostatnio upgradowalem.

Mam podobny dylemat. Mam plyte Slot 1 P2B-B rev. 1.01. Obecnie chodzi
na niej C300(375). Czy jest jakas przejsciowka lub inna mozliwosc
puszczenia szybszego procesora PIII lub Celerona? Sadze, ze przydalby
sie szybszy procesor jesli mam zamiar kupic naped CD/DVD i ew. ogladac
filmy w tym formacie. Czy jest jakis DOS'owy program do odtwarzania
filmow przez jakas karte na telewizor po niskiej (SVHS)?
Jakie sa orientacyjne koszty takiej przerobki (materialow)?

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com