Problem z sieciówkami

Autor: CHANI (chani_at_hell.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 20:59:23 MET

Witam,
mam problem ze skonfigurowaniem sieci na jednym
komputerze w sieci lokalnej.
Serwer chodzi na FreeBSD, karta sieciowa jest na chipsecie
Realteka.

Ten komputer, którego nie mogę skonfigurować wyposażyłam
w kartę (na ISA) 3COM 3c509b-TP z wyjściem RJ45. Program
dosowy testujący kartę pokazuje, że działa ona dobrze.
Karta jest ustawiona w trybie PnP. System: Windows 98.
Zainstalowałam Microsoft Networks oraz TCP/IP (stałe
IP). Komenda "netstat" wywołana na serwerze wykazuje
obecność feralnego komputera w sieci.

Nie dochodzi jednak ping między komputerem a serwerem
ani nie widać otoczenia sieciowego.
Może jest jakieś ustawienie karty, na które powinnam
zwrócić szczególną uwagę ? Spędziłam wczoraj nad tym pół
dnia... Mam taki dosowy programik, którym mogę zmieniać
ustawienia, tylko nie wiem, na jakie...

Będę wdzięczna za dobre rady.
Pozdrawiam grupowiczów pl.comp.pecet i pl.comp.networking.

--