Re: Problem z sieciówkami

Autor: Stanislaw Chmielarz (stach_at_uniprojekt.com)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 20:42:06 MET

On 29 Jan 2001 19:59:23 GMT,
CHANI <chani_at_hell.pl> wrote:

>Ten komputer, którego nie mogę skonfigurować wyposażyłam
>w kartę (na ISA) 3COM 3c509b-TP z wyjściem RJ45. Program
>dosowy testujący kartę pokazuje, że działa ona dobrze.
>Karta jest ustawiona w trybie PnP. System: Windows 98.

Zmien karte :-))) Na powaznie: zmien tryb i ustaw parametry karty na
sztywno najlepiej port=300 IRQ=10 No Modem. Taka karte pokaz
Windowsom i powinno dzialac. Przychodza do mnie komputery Ocipusa i
wiekszosc starszych miala te karty w trybie PnP. Poniewaz byly klopoty
typu: raz komputer widzi siec a raz nie, poustawialem na sztywno i mam
spokoj.

Stanislaw Chmielarz
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com