ATI All-in-Wonder Radeon + SB Live

Autor: 5e6a (seba_at_wroclaw.top.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 20:47:36 MET

Mam taki maly problem. Musze w komputerze zamontowac grafike ATI
All-in-Wonder Radeon i SBLIve w jednym komputerze, jednak po zainstalowaniu
wszystkiego komp sie wiesza przy odpalaniu DVD. Dziala kilka minut nastepnie
zwiesza sie na maxa. Sterowniki do ATI sa z plytki dolaczonej w zestawie, a
do SBLive`a jest zainstalowany LightVare 3.0 pod Win Me, poza tymi kartami
nie ma niczego wiecej. Wszystko to na KT7 Raid i Athlonie 850 z WinMe na
pokladzie i 2x128 MB pamieci ( z jednej serii)
Service Pack do plyty i stery do HPT 370 tez zainstalowane. Komp nie zglasza
zadnych konfliktow urzadzen
Moze ktos pomoze mi z tym problemem bo chba mie cos niedlugo przez tego
kompa szlaq trafi:(

5e6a
seba_at_wroclaw.top.pl
Eastern DiVision