Re: Problem z sieciówkami

Autor: Sierp (mpreiss_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 21:05:40 MET

Użytkownik CHANI <chani_at_hell.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:954i2r$oc2$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> IP). Komenda "netstat" wywołana na serwerze wykazuje
> obecność feralnego komputera w sieci.

W jakis sposob ?

> Nie dochodzi jednak ping między komputerem a serwerem
> ani nie widać otoczenia sieciowego.

Sprawdz czy idze na feralnym kompie ping IP_kompa
Okaze sie, czy nie popelniles jakiegos prostego bledu :-)
Sprawdz sieciowke na innym kompie, ew. wloz inna sieciowke

> Może jest jakieś ustawienie karty, na które powinnam
> zwrócić szczególną uwagę ? Spędziłam wczoraj nad tym pół
> dnia... Mam taki dosowy programik, którym mogę zmieniać
> ustawienia, tylko nie wiem, na jakie...

Zalezy. Pewnie mozna tam niewiele :-)
Jezeli masz siec na skretce i nie uzywasz switchy, to wylacz fullduplex.
Najlepiej postawic obok siebie dwa kompy na skrosowanej skretce i testowac
rozne konfiguracje

Sierp