Re: Riva TNT 2 Pro - jak powinna chodzic

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 08:41:09 MET

Hi!

"Wozik" <wozik_at_intercafe.com.pl> napisales(as):

>Kupiłem w/w kartę jakiegoś mało znanego producenta.

Jakiego ?

> Na pudełku
>napisane było, że częstotliwość pracy pamięci wynosi 166 MHz. Po
>odpaleniu Powerstripa stwierdził on, że pamięć pracuje z
>częstotliwością 140 MHz, tak samo rdzeń.

Pwonno byc 143/166 zdaje sie.

>na 160 MHz pojawił się śnieg przy odtwarzaniu divxów, ale tylko w
>okienkach, na full jest ok.

QL :) Starczy, zostaw na 155. Zapodaj wyzej pamiec.

>Producentem karty jest jakaś mało znana firma, w tej chwili nie
>pamiętam jej nazwy. Za kartę dałem 260 zł, to chyba dobrze co?

Ja dalem 300 za Dream TNT2 Pro i poszlo bez bolo na 155/210

>Strowniki to Detonatory 6.31.

Auu... do TNT sa Detonatorki 2.xx (zdaje sie ze najlepsze byly 2.25 i
2.40) wzgleddnie Fachmany 1.2 (1.15 w razie problemow z 1.2)

--
Pozdrawiam !!!
MGB