Riva TNT 2 Pro - jak powinna chodzic

Autor: Wozik (wozik_at_intercafe.com.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 08:15:56 MET

Yo!

Kupiłem w/w kartę jakiegoś mało znanego producenta. Na pudełku
napisane było, że częstotliwość pracy pamięci wynosi 166 MHz. Po
odpaleniu Powerstripa stwierdził on, że pamięć pracuje z
częstotliwością 140 MHz, tak samo rdzeń. Podkręciłem pamięć do
166 MHz. Na ile mogę pozwolić sobie z rdzeniem? Jak puściłem go
na 160 MHz pojawił się śnieg przy odtwarzaniu divxów, ale tylko w
okienkach, na full jest ok.

Producentem karty jest jakaś mało znana firma, w tej chwili nie
pamiętam jej nazwy. Za kartę dałem 260 zł, to chyba dobrze co?

Strowniki to Detonatory 6.31.

--
wozik_at_thor.intercafe.com.pl
tHe sTaGe dIVinG cLUb