Re: P O D S Ł U C H U J Ą N A S???

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 08:33:21 MET

Leszek Ciszewski <leszekc_at_alpha.net.pl> wklepał:
>Dlaczego tak mocno nie_lubisz/nie_lubicie experta? :)

Expert to "legenda" polskiego usenetu. Pisze na wszystkie grupy,
usiłuje sprawić wrażenie, że się na wszystkim zna, żadne logiczne
argumenty do niego nie przemawiają... i ma wielki żal do grupowiczów,
że go plonkują, dlatego bardzo często zmienia adresy.

Przypomina mi się w tej chwili jego dowód (który zresztą według
niego został przyjęty przez naukowców z Anglii) na to, że XXI wiek
zaczął się w 2000 roku. Dyskusja toczyła się na p.c.p pod koniec
1999 roku.

PS. Dzięki za jego nowy adres... mogę dorzucić do plonkownicy.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot_at_mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\