DVD LG-841B badziewie ??? POMOCY !

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Mon 29 Jan 2001 - 08:39:26 MET

Cześć !

Po roku użytkowania (czyli po upływie gwarancji) wysiadł mi czytnik DVD LG-841B.

uszkodzenie polegało na tym że silnik nie potrafuł się "rozkręcić". Wystaczyło
jednak pomóc mu palcen aby radził sobie z odczytem płyt CD.
Jednakże zauwazyłem także że po awarii czytnik przestał odczytwac płyty DVD
dwuwarstwowe.

Postanowiłem więc naprawicx czytnik gdzy na nowy nie było mnie stać.

Skontaktowałem się z Dyrektorem Serwisu LG Polska. Po kilku dniach otrzymałem
od w/w osoby przesyłkę z nowymi podzespołami które miały usunąc wszystkie
uszkodzenia występujące w moim czytniku. Byłem bardzo zaskoczony gdyż przesyłka
przyszła na koszt nadawcy a za samą przesyłkę nie zapłąciłęm ani grosza :-)

Niestety nie dysponowałem odpowiednim sprzętem aby zamontowac podzespoły .
Skierowałem się wieć do Auoryzowanego Serwisu LG w Toruniu z prośbą o
zamontowanie częsci.

Po kilku dniach odebrałem czytnik i zapłąciłem 59 zł za "naprawę".

Po oderbraniu czytnika podskoczyłem do wypozyczalni po dwie płyty DVD i szybko
pobiegłem do domu.

Pozamontowaniu zacząłem testowac czytnik. czytnik teraz sam się "rozkręcał"
jednakze dalej nie odczytwał płyt DVD 2-warstowych.

Skontaktowałem się znowu z Serwisem LG Polska.

Niestetytym razem dostałem bardzo wymijająca odpowiedź.

Najpier mówiono że wystarczy zrobic uaktualnienie Biosu czytnika a nastepnie
powiedziano że może być wymagana naprawa (naprawa zryczałtowana 100zł).

Niestety nie wiem czy warto gdyż w najgorszym wypadku naprawa może kosztowac
mnie nawet 200zł (koszt wysyłki w dwie strony paczki za pomoca kuriera - 100zł
i naprawa 100zł)

Dlatego mam pytanie do Was !

Czy miał ktoś podobne uszkodzenia i w jaki sposób sobie z nimi poradził ?
Skad wziąść upgrade Biosu do czytnika DVD LG 841B ???

Licze na Waszą pomoc !!!

Pozdrwiam
/// Kaszpir ///
Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl