Re: Pioneer 105s jak odkurzacz

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 20:57:32 MET

Użytkownik "WK" <buhaha_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Aha jeszcze jedno: czy istnieja jakies plytki z filmami DVD ktore 105s
> czyta normalnie bez zadnych dodatkowych zabiegow, czy ze wszystkimi jest
> tak samo?

Niektóre filmy 105-ka czyta mi z prędkością x1.

Z grupy news://alt.video.dvd dostałem list od gościa, który rozmawiał z
autorem programu do spowalniania napędów - "CD-Bremse". Autor twierdzi, że
nowa wersja programu będzie obsługiwała ten napęd, jednak wcześniej Pioneer
musi wypuścić do niego nowy firmware (w wersji 1.27).

> ps. dajcie namiary na jakis serwer i grupe dyskusyjna tylko o DVD (jesli
> istnieje)

J.w.

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus_at_ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579