Re: Pioneer 105s jak odkurzacz

Autor: WK (buhaha_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 10:30:52 MET

"Mariusz Korodaj" <mk_at_dgu.pl> wrote in message
> ASUS ma programik CD Speed do swoich napedow, szkoda, ze Pioneer nie ma
> takiego bajerku (w asusie speed mozna regulowac naciskaniem przycisku
play -
> rewelacja)

Teoretyczne jest mozliwosc napisania takiego firmware'u, ktory dal by taka
mozliwosc w Pioneerze.
Czytalem na jakiejs stronie (regionfree) ze firmware odpowiada za prace
glowic, silnikow i w ogole calej logiki napedu.
Nie wiem czy na stronie Pioneera mozna skladac jakies requesty i sugestie do
kolejnych wersji biosow.
Moze to jest po prostu blad w oprogramowaniu, ktory bedzie poprawiony w
przyszlych wersjach?
Na http://beam.to/ProgressRamsoftNet/DVD/firmwares.htm tez chyba mozna
skladac requesty na firmware.

Ciekawe jak sprawa wyglada w przypadku 104s?
Czy tez kreci plytki x12?

Aha jeszcze jedno: czy istnieja jakies plytki z filmami DVD ktore 105s czyta
normalnie bez zadnych dodatkowych zabiegow, czy ze wszystkimi jest tak samo?

Pozdrawiam - WK

ps. dajcie namiary na jakis serwer i grupe dyskusyjna tylko o DVD (jesli
istnieje)