Re: Utrata gwarancji na HDD?

Autor: krzychoo (krzychoo_at_promail.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 22:37:58 MET

"Łukasz Wesołowski" wrote:
> Przy okazji na nowych dyskach tez sa takie dziury na IBM jest mała ale
> zaklejona wytrzymalsza taśmą
> a na Seagatech jest z u góry tez zaklejona tasma.
Tak czytam ten watek i wlos mi sie na glowie jerzy. Zawsze bylem
przekonanany, ze folia na dysku sluzy tylko do tego, aby widoczna byla
kazda proba otworzenia obudowy. A tu sie nagle dowiaduje, ze ta folia
uszczelnia dysk???? Toz to wola o pomste do nieba! Mojemu kumplowi
padl wlasnie dysk Samsunga, poniewaz naderwala mu sie wlasnia taka
folia (nic zlego nie robil - zahaczyl lekko o obudowe podczas montazu).
Myslalem, ze to zbieg okolicznosci... Jezu, swiat sie konczy...

--
Pozdrawiam                              http://www.krzychoo.of.pl
Krzysztof Kubas                        mailto:krzychoo_at_promail.pl