Re: Ktory twardziel cichy ?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 19:26:30 MET

Hi,

Xaltuton wrote:

> No wlasnie gdyby nie bylo odczytu na starcie wielu malych plikow
> (w tym momencie zgaduje, ze w2k na starcie czyta dziesiatki plikow -
> ale wszystko na to wskazuje), to keszowanie nie mialoby wiekszego znaczenia
> na zgrzyty (jedynie na szybkosc odczytu), poniewaz dysk nie mialby problemu
> z nadazaniem przesuwania glowic.

Ale Win2k właśnie czyta wiele małych porcji danych z różnych miejsc :)

> Poza tym nie wiem, ile razy podczas startu w2k odczytuje te same pliki
> i jakie - a to ma zasadnicze znaczenie na przydatnosc keszu na starcie.

Win2k na starcie odpala CHKDSK na wszystkie partycje aby sprawdzić
spójność systemu plików na nich. Bardziej więc czyta katalogi i
ew. tablice FAT na partycjach FAT niż konkretne pliki :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |