Re: Ktory twardziel cichy ?

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 14:51:27 MET

> Podczas startu nie działa cache (dopóki nie zostanie uruchomiona główna
> część jądra systemu), a skakania między plikami jednak troszkę jest
> (wystarczy odpalić NT z opcją /SOS, wyświetla wtedy co ładuje i co
> sprawdza :) ).

Chodzi mi o moment gdy pojawi sie logo startowe win2000, a pasek stanu jest
w polowie. Wowczas dysk zatrzymuje sie na jakas sekunde (nie czyta) i
"zgrzyt"......"zgrzyt". Potem dalej juz normalnie.
Podobnie jest jak przywroce system z hibernacji. Pulpit sie pojawia, moge
juz "klikac", ale on musi sobie te 2x zgrzytnac... Co ten windows wtedy robi
?