Odp: Karta muzyczna jako procesor efektów.

Autor: Andrzej Skowron (cizemka_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 18:44:07 MET

Użytkownik olownik <olgierdm_at_ds2.pg.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94i8jt$46t$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Witam!
>
> Moim problemem jest zastosowanie kompa, a konkretnie karty dźwiękowej
ja
> ko procesora efektów dla gitary akustycznej. Zastanawiam się, czy któryś
> grupowiczów korzystał z usług jakiejś karty w podobnym celu (przetwarzanie
> ygnału wejściowego w czasie rzeczywistym).
Mnie natomiast interesują programy jakich należałoby użyć do tego typu
zastosowań. Nie bardzo wiem co by tu wybrać i z czego,
Np. czy jest możliwe by program posiadający możliwość miksowania (jaki?)
potrawiłby jednocześnie odtwarzać wcześniej nagrany materiał, przy
nagrywaniu obenie granego. I jakie są wymagania sprzętowe. Może za dużo
wymagam ale ...

> Chciałbym usłyszeć wasze oceny i opinie.
Ja także.

--
Pozdrawiam
Andrzej Skowron